Conditii de returnare a produselor:
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul nu va fi deteriorat
- produsul nu va fi folosit, in caz ca ai comandat un produs si nu il mai doresti sau nu se potriveste cu ce doresti atunci il poti returna dar fara a il folosi.
- ne rezervam dreptul sa refuzam sau sa percepem o taxa de 40% din pretul achitat pentru produs in cazul produselor ce prezinta urme de folosire sau deteriorare si nu mai pot sa fie comercializate.
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului prin e-mail la office@esyomm.ro
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- retururile se vor face numai impreuna cu factura sau copie dupa aceasta.
- Produsele returnate, nu trebuie sa contina murdarie, praf, etc.
Vezi mai jos în detaliu care este procedura pentru predarea coletului la easybox și ce trebuie să faci dacă l-ai pus în alt locker decât cel destinat.
Pentru a verifica eligibilitatea produsului pe care dorești să îl returnezi, verifică dacă opțiunea de retur la Easybox este afișată în formularul de retur. Dacă aceasta nu este afișată, înseamnă că produsul tău nu este eligibil pentru această modalitate de retur.
Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme. Dimensiunile sertarelor Easybox:
mare = 47 x 44.5 x 39 cm
mediu = 47 x 44.5 x 20 cm
mic = 47 x 44.5 x 10 cm
Cum returnezi un produs la Easybox
Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scanează la easybox, în dreptul ecranului dedicat.
Dupa scanarea codului, un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poți scana din nou codul QR pentru a parcurge pașii de mai sus.
Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email când produsul ajunge în depozitul nostru.
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit:
Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la Easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicație, vei vedea mesajul “Atenție! easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul în locker-ul afișat pe ecran!”.
În situația în care introduci coletul în alt sertar, te rugăm să ne contactezi suport Sameday. Vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday.
2. Retur cu ridicare curier la domiciliu
- te rugam sa completezi formularul de la finalul acestei pagini
- ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda. Este necesar ca dumenavoastra sa faceti cererea de ridicare a coletului la firma de curierat aleasa de dumneavoastra (exclus Posta Romana)
- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata (vezi mai jos). Nu se returneaza suma achitata pentru produs, prin firma de curierat.
- pentru retur, vei suporta costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare
Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Ai obligatia legala de a avea grija de produse cat timp se afla in posesia ta.
ATENTIE : IN CAZUL SCHIMBARII DE PRODUSE, CLIENTUL ESTE OBLIGAT SA NU FOLOSEASCA PRODUSUL PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, SA TRIMITA PRIN CURIER PRODUSUL IN ACCEASI CONDITIE SI STARE IN CARE L-A PRIMIT, SA NU DETERIOREZE IN VREUN FEL PRODUSUL.
IN CAZ CONTRAR NE REZERVAM DREPTUL SA REFUZAM SCHIMBAREA ACESTUI PRODUS.
IN CAZUL RETURNARII UNUI PRODUS LA CARE S-A OFERIT UN CADOU, SE RETURNEAZA AMBELE PRODUSE NEFOLOSITE
IN CAZUL SCHIMBARI DE PRODUSE, CLIENTUL VA SUPORTA TRANSPORTUL PANA LA SEDIUL NOSTRU A PRODUSULUI PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, IAR NOI VOM TRIMITE UN ALT PRODUS ALES DE CLIENT CU COSTUL DE TRANSPORT IN VALOARE DE 15 LEI.
*NOTA: NU se accepta returul produselor folosite sau cu urme de uzura.
*NOTA:Orice defectiune se reclama in maxim 48 de ore de la primirea coletului, reclamatiile ulterioare nu sunt luate in considerare.
Costul returului, conform legii, va fi suportat de catre Client.
Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).
In situatia in care marfa a fost platita cu cardul se va returna contravaloarea marfii (fara taxele de transport sau de procesare card) in max 10 zile lucratoare.
Adresa firmei pentru retur:
ESYOM BUSINESS SRL, Str. Octavian Goga nr. 14/1, Dumbravita, jud Timis
Daca ati facut cererea de retur, este necesar ca dumneavoastra sa chemati curierul pentru ridicarea coletului.
Costul de expediere este suportat de dumneavoastra.
Emailul va contine:
- Poze cu produsul defect/deteriorat si filmulete cu defectiunea constatata
- Poza cu factura fiscala
- Numar sau serie de comanda.