Conditii de returnare a produselor:
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul nu va fi deteriorat
- produsul nu va fi folosit, in caz ca ai comandat un produs si nu il mai doresti sau nu se potriveste cu ce doresti atunci il poti returna dar fara a il folosi.
- ne rezervam dreptul sa refuzam sau sa percepem o taxa de 40% din pretul achitat pentru produs in cazul produselor ce prezinta urme de folosire sau deteriorare si nu mai pot sa fie comercializate.
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului prin e-mail la office@esyomm.ro
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- retururile se vor face numai impreuna cu factura sau copie dupa aceasta.
- Produsele returnate, nu trebuie sa contina murdarie, praf, etc.
- te rugam sa completezi formularul de la finalul acestei pagini
- ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda. Este necesar ca dumenavoastra sa faceti cererea de ridicare a coletului la firma de curierat aleasa de dumneavoastra (exclus Posta Romana)
- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata (vezi mai jos). Nu se returneaza suma achitata pentru produs, prin firma de curierat.
- pentru retur, vei suporta costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare
Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Ai obligatia legala de a avea grija de produse cat timp se afla in posesia ta.
ATENTIE : IN CAZUL SCHIMBARII DE PRODUSE, CLIENTUL ESTE OBLIGAT SA NU FOLOSEASCA PRODUSUL PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, SA TRIMITA PRIN CURIER PRODUSUL IN ACCEASI CONDITIE SI STARE IN CARE L-A PRIMIT, SA NU DETERIOREZE IN VREUN FEL PRODUSUL.
IN CAZ CONTRAR NE REZERVAM DREPTUL SA REFUZAM SCHIMBAREA ACESTUI PRODUS.
IN CAZUL RETURNARII UNUI PRODUS LA CARE S-A OFERIT UN CADOU, SE RETURNEAZA AMBELE PRODUSE NEFOLOSITE
IN CAZUL SCHIMBARI DE PRODUSE, CLIENTUL VA SUPORTA TRANSPORTUL PANA LA SEDIUL NOSTRU A PRODUSULUI PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, IAR NOI VOM TRIMITE UN ALT PRODUS ALES DE CLIENT CU COSTUL DE TRANSPORT IN VALOARE DE 15 LEI.
*NOTA: NU se accepta returul produselor folosite sau cu urme de uzura.
*NOTA:Orice defectiune se reclama in maxim 48 de ore de la primirea coletului, reclamatiile ulterioare nu sunt luate in considerare.
Costul returului, conform legii, va fi suportat de catre Client.
Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).
In situatia in care marfa a fost platita cu cardul se va returna contravaloarea marfii (fara taxele de transport sau de procesare card) in max 10 zile lucratoare.
Adresa firmei pentru retur:
ESYOM BUSINESS SRL, Str. Octavian Goga nr. 14/1, Dumbravita, jud Timis
Daca ati facut cererea de retur, este necesar ca dumneavoastra sa chemati curierul pentru ridicarea coletului.
Costul de expediere este suportat de dumneavoastra.
Emailul va contine:
- Poze cu produsul defect/deteriorat si filmulete cu defectiunea constatata
- Poza cu factura fiscala
- Numar sau serie de comanda.